E-chat pro Váš e-shop. hlasový modul - Promptchat 2
Promptchat 2

Volání prostřednictvím telefonních linek na vašich stránkách

Telefonický servis na vašich stránkách ve kvalitě telefonických linek – plaťte jen tolik, kolik chcete investovat do nových zákazníků.

Co je hlasový modul na vašich stránkách a v chat boxu?

Click here to call us toll free

Freefone – volejte nám zdarma je revoluční řešení hlasového modulu, který lze umístit jak do chat boxu, tak na vybrané stránky či k jednotlivým produktům na stránkách. Poskytněte svým návštěvníkům další komunikační kanál. Z každého uskutečněného telefonického kontaktu navíc obdržíte mailem telefonní číslo a jméno zájemce o vaše služby.

Freefone zpětné volání zdarma služby.

Můžete nabídnout svým návštěvníkům bezplatné volání z vašich stránek nebo také z vaší bannerové reklamy zdarma.

Umožňuje web návštěvníkům volat zdarma prostřednictvím běžných telefonních linek.

Vše probíhá v reálném čase – návštěvník pouze zadá své telefonické číslo a následně budete spojeni v průběhu několika sekund, právě ve chvíli, kdy si návštěvník prohlíží vaše stránky.

Případný zájemce o vaše služby k vám volá zcela zdarma prostřednictvím telefonických linek. Náklady na službu hradí majitel webové prezentace.

Jak funguje Freefone zpětné volání:

  1. Služba volá vaše telefonické číslo, které nakonfigurujete do systému.
  2. Zájemce zadá své telefonické číslo a klikne na ikonu „spojit“
  3. Následně vám bude vyzvánět vámi nakonfigurované tel. číslo. Po přijmu budete informování o volání z vašich stránek: Nyní vytáčím číslo zákazníka.
  4. Následně vyzvání tel. číslo návštěvníka.
  5. V případě, že přijme návštěvník hovor, jste spojeni.

Každý uskutečněný hovor je zaznamenán v historii služby Freefone. Po každém uskutečněném volání obdržíte e-mailovou zprávu o uskutečněném volání s detaily o provedeném hovoru. Získáte tel. číslo volajícího, jméno, možnost vložení poznámky k volajícímu, možnost zablokování tohoto tel. čísla a zůstatek na vašem účtu Freefone.

Se službou Freefone získáte plnou kontrolu

Freefone je navržen tak, abyste měli vždy plnou kontrolu nad poskytovanou službou. V systému můžete nakonfigurovat jakékoli změny. Tyto změny se projeví během několika sekund přímo na vašich stránkách. Díky administračnímu panelu, který umožňuje tyto změny v reálném čase budete mít vždy plnou kontrolu nad poskytovanou službou jako například, kdy a kdo vám bude moci volat, v jakých pracovních hodinách mohou přijímat vaši operátoři volání apod…

Můžete nastavit:

  • Vaše telefonní číslo (číslo na kterém budete přijímat volání z vašich stránek)
  • Vaše časové pásmo
  • Pracovní doba, kdy akceptujete telefonické požadavky z webových stránek (lze nastavit v týdenním rozvrhu)
  • Akceptujete-li telefonické požadavky z mobilních linek nebo jen z pevných
  • Požadujete-li po každém uskutečněném hovoru zaslání informačního mailu s detaily o uskutečněném volání
  • Výběr zemí, ze kterých chcete akceptovat hovory (pouze vaše země, vybrané země např. cz, sk, pl apod. případně hovory z celého světa)

Historie volání

Každý uskutečněný hovor prostřednictvím služby Freefone je ukládán do databáze. Přístup k těmto informacím máte prostřednictvím admin panelu Freefone.

V historii jsou zaznamenány IP adresy volajících, telefonní číslo, destinace, status hovoru a čas hovoru.

Ke každému hovoru lze připojit krátký komentář či poznámku o volajícím pro snadnější orientaci při vyhodnocování poskytovaných služeb.

Můžete zablokovat nevhodné nebo neslušné volající. Tito volající nebudou mít možnost opětovného volání.

Freefone je plně integrovatelný do všech webových stránek, do systému Promptchat, do bannerových reklam, do automatických podpisů v e-maulu a také do Google Analytics.

Funkce a benefity

Freefone volání je plně hostované řešení

Tlačítko zpětného volání lze vložit do vašeho Promptchat chatboxu.

Tlačítko můžete umístit do webových stránek, blogů, e-mailových podpisů, bannerů… formou krátkého skriptu.

Přizpůsobení – vzhled

Lze vložit vlastní logo a následně upravit vzhled tlačítka dle firemního designu.

Plná kontrola nákladů na službu

Lze vybrat země ze kterých budete akceptovat příchozí hovory svých návštěvníků. Nastavení volání z celého světa, z vlastního regionu, pouze z vlastní země. Akceptace z mobilních na mobilní linky, z pevné na mobilní linku nebo jen z pevné na pevnou telefonní linku.

Jednoduchá navigace

Navigace volajících krok po kroku pomáhá návštěvníkům využít vámi poskytovanou službu.

Pracovní hodiny a dny

Nastavení pracovních hodin a dnů vašich operátorů. Mimo pracovní hodiny a dny jsou hovory blokovány formou informačního textu. V případě, že návštěvník přesto vloží tel. číslo a pokusí se s vámi spojit, nebude mu to umožněno – vy obdržíte e-mail s pokusem o volání, kde jsou uvedeny informace o volajícím. Následně jej můžete kontaktovat ve vašich pracovních dnech. Tím je zajištěno, že žádný z kontaktů není ztracen.

Online úprava konfigurace účtu a historie volání

Přihlášením do Freefone admin panelu, získáváte možnost online úprav a konfigurací vašeho účtu. Zároveň máte přístupnou celou historii poskytované služby – vše online.

Poznámky

Lze přidat k jakémukoli volajícímu poznámky, pro jednodušší orientaci. Poznámky jsou následně dostupné v historii u konkrétních volajících.

Navýšení kreditu online

Platba služby prostřednictvím PayPal, PaySec apod. Navýšení kreditu bez zbytečných prodlev.

Export reportů

Onlinový přehled v admin Freefone lze zároveň exportovat do xls., pro další zpracování.

Ceník volání Freefone

Pro zjištění ceny poskytované služby navštivte prosím tuto stránku: Ceník Freefone.

Několik nejčastějších otázek včetně odpovědí

Mohu mít stovky tlačítek Freefone vedené pod jedním přístupovým jménem a vše je účtováno pod tímto účtem?

Tato varianta je samozřejmě možná. V každé předplacené službě Freefone lze nastavit více uživatelských účtu. Každá vámi umístěná ikona pro zpětné volání je následně účtována prostřednictvím jednoho uživatelského účtu služby Freefone. Takže můžete mít přehled fakturace za každé tlačítko Freefone bez ohledu na to, kde se tlačítko nachází. Přičemž každé tlačítko může být konfigurováno odděleně online.

Mohu nakonfigurovat tlačítko na jedné stránce webu tak aby volání přicházelo různým oddělením?

Ano. Do tlačítka Freefone zpětného volání lze nakonfigurovat rozbalovací pole, kde si může zájemce zvolit oddělení se kterým se chce spojit – např. fakturace, prodej, podpora apod. Zároveň lze vytvořit více tlačítek Freefone pro zpětné volání , každé pro dané oddělení.

Které prohlížeče jsou podporovány?

Služba Freefone je důkladně testována pro práci s aplikacemi Microsoft Internet Exporer, Opera, Crhome, Firefox a Safari.

Ostatní nejmenované prohlížeče budou pravděpodobně pracovat také bez problému, nicméně výše vyjmenované prohlížeče jsou garantovány.


Europalist.eu