E-chat pro Váš e-shop. Funkce software - Promptchat 2
Promptchat 2

Ne jen pouhý živý chat software

Video analýzy, vylepšený web poradce, hlasový modul, klikni a volej, živý chat integrovaný do bannerové reklamy.

Stránky v rekonstrukci

Monitoring detailní aktivity návštěvníka na stránkách v reálném čase.

Například:

  • Zobrazení kliknutí návštěvníkem na určité částí stánky.
  • Zobrazení aktivity klávesnice – vyplňování kontaktního formuláře
  • Zobrazení rolování myši na stránkách
  • Ukončení aktivity prostřednictvím klávesnice a následné kliknutí myši na další stránku (vše vidíte v reálném čase prostřednictvím grafických ikon umístěných vedle každého návštěvníka)

Tyto vlastnosti jsou klíčové pro aktivní pozvání ke komunikaci – chatu. Budete přesně vědět kdy a kde návštěvník váhá – např. při vyplňování formulářů, při uskutečnění platby v oblasti nákupního košíku, nebo zdali roluje na konkrétní stránce.

Tyto informace mohou být klíčové pro doladění SEO optimalizací webových stránek a tak opět mohou přispět k zvýšení prodeje.

Souhrnné statistiky využití stránek s podrobnými činnostmi uživatelů.

Nástroj pro budování a optimalizování stránek – velmi rychlá analýza co a jak měnit na webové prezentaci.

Integrujte hlasový modul do stránek a také do chatboxu.

Click here to call us toll free

Plaťte jen tolik, kolik uznáte za vhodné za nového klienta. Návštěvníci získají možnost volání zdarma přímo na vašeho operátora. Není nutný headset – vše probíhá prostřednictvím telefonních linek.

  • Dostupné návštěvníkům jako nedílná součást chatu
  • Možnost umístit kdekoli na vámi vybrané stránky či konkrétní místa u popisů zboží
  • Návštěvník jen klikne na grafickou ikonu
  • Zadá své telefonní číslo
  • Freefone nejprve vyzve majitele webu o příchozím volání a posléze dojde ke spojení s návštěvníkem
  • Hovory jsou spojovány prostřednictvím běžných telefonních linek

.

Video anylýza v reálném čase (beta)

Video analýza v reálném čase (beta)

Předpokládané spuštění funkce video analýzy : 30. prosince 2009

Zobrazuje v reálném čase, jak se pohybují návštěvníci na vašich stánkách tak jako byste se koukali na jejich PC. Videa lze zpětně analyzovat – uloženo v archívu statistik pro pozdější vyhodnocení.

.

Vložený nebo plovoucí chat box

Tlačítko pasiv chat

Možnost volby mezi vloženým nebo tradičním plovoucím externím chatboxem, který je návštěvníkům stále k dispozici. Lze použít také kombinaci obou variant.

Chat box lze neomezeně přizpůsobit vašim požadavkům jak v online tak offline režimu. Chat box může být nakonfigurován včetně tlačítka pro možnost volání návštěvníkem zdarma. Do chatboxu lze integrovat nejnovější nabídky formou minibannerů a textových popisků. Bannery pro sledování cesty návštěvníků prostřednictvím skriptů mohou být přidány rovněž přímo do chatboxu.

Výhodou vloženého chatboxu je absolutní diskrétnost. Při aktivních osloveních návštěvníků nedochází k nevhodnému oslovení a následnému „vyplašení“ návštěvníka.

Zvolte si režim, který vám bude nejvíce vyhovovat a zapadne do kontextu vašich stránek:

  1. Živý chat
  2. Zanechání zprávy a zpětně kontaktovat
  3. Zasílání e-mailových odpovědí
  4. Manuální nebo automatické aktivní oslovení, nebo upozornění na možnost telefonického kontaktu
  5. Různé chatboxy na různých webových stránkách se specifickými upoutávkami

Pokročilé funkce pro supervizora

Přehled probíhajících chatů

Monitoring všech probíhajících konverzací v reálném čase. Kontrola kvality poskytovaných informací!

Supervizor má přístup ke všem probíhajícím konverzacím v reálném čase a má možnost vstoupit do probíhající konverzace dle potřeby …

Automatické pozvání ke konverzaci

Nastavení chat boxu

Automatické přivítání na webových stránkách s možností živé podpory nebo doporučení možnosti bezplatného volání.

Operátoři jsou upozorňování jen v případě, když návštěvník zareaguje na automatickou zprávu.

Lze nadefinovat jako vložené nebo plovoucí automatické pozvání každému návštěvníkovi.

Automatické pozvánky mohou být zobrazovány různými chatoboxy na různých webových stránkách v různých časových intervalech a různými texty.

Velmi vhodný způsob pro stránky s velkým provozem.

Možnost automatizování až 90 % veškerých „živých“ činností pozvánek ke komunikaci na stránkách které jste vyhodnotili na základě statistických údajů Promptchatu či Google Analytics.

Živá komunikace v bannerové reklamě – bez ohledu na to, kde se banner zobrazuje

Živý chat nebo telefonické volání lze integrovat do vaši online reklamy, jako jsou například bannerové reklamy.

Nová generace atraktivních bannerů, kterou lze využít bez jakýchkoli omezení!

Nabídka živého chatu či možnosti telefonického volání přímo v banneru návštěvníkům, kterým je banner zobrazován.

Můžete komunikovat či odpovídat na výzvy potenciálních klientů prostřednictvím bannerů bez ohledu na to, kde jsou zobrazovány.

Výhodou takovéto komunikace je, že návštěvníci nejsou nuceni odcházet ze stránek, kde je banner zobrazován a přesto se s ním můžete dostat do komunikace.

Statistiky úspěšností mailových, bannerových, PPC kampaní …

Vygenerujte si jedinečný kód pro svou mailovou, newslaterovou, bannerovou či PPC kampaň. Následně analyzujte úspěšnost právě probíhajících kampaní a to vše v reálném čase. Veškeré statistiky jsou následně dostupné v historii systému Promptchat. Získáte tak neocenitelné informace o tom, která kampaň je úspěšná a která nikoli.

Výhody:

Pomáhá při aktivním prodeji prostřednictvím pozvání k chatu. Jako provozovatelé služby velmi rychle pochopíte, které speciální nabídky upoutali pozornost vašich zákazníků. Mnohem lépe zacílíte budoucí plánovanou kampaň. Snížíte mnohonásobně finanční prostředky vynaložené na jednoho skutečného kupujícího…

Uzavřený komunikační kanál mezi operátory v rámci firmy

Uzavřený chat mezi operátory

Operátoři mají stále přehled o svých kolezích, kteří jsou právě přihlášeni do systému. Získávají tak možnost komunikace prostřednictvím uzavřeného komunikačního kanálu a tak ještě pružněji poskytovat požadované informace návštěvníkům.

.

.

Výhody:

Operátoři mohou spolupracovat s jinými subjekty a tak rychle získat odpovědi na požadované dotazy. Případně mohou přenést celou komunikaci kolegovi (specialistovi) a to vše bez nutnosti přerušení komunikace. Po vyřešení daného problému, lze komunikaci opět předat původnímu operátorovi, který již jen může přijmout objednávku.

Promptchat operátorský software dostupný v 9 jazycích

Grafické uživatelské rozhraní k dispozici v těchto jazycích: angličtina, čeština, maďarština, španělština, holandština, němčina, slovenština, italština a bulharština.

Výhody a obecné funkce

Chat v reálném čase

Poskytnutí návštěvníkům webových stránek možnosti získání požadovaných informací online v reálném čase a tak zkvalitnit poskytované služby.

Výhoda: Už žádné čekání minuty, hodiny nebo i dny na zaslaný dotaz.

Monitorování návštěvníků

Operátoři mohou být upozorňování na každého nově příchozího návštěvníka na stánky. Operátor má možnost prohlédnout cestu návštěvníka, jak se dostal na danou webovou prezentaci. Na jaké stránce se právě nachází. Další obecné informace o konkrétním návštěvníkovi.

Výhody: Získáváte možnost komunikovat s každým potenciálním zákazníkem, který přichází na vaše stránky, stejně jako byste oslovili každého zákazníka, který zavítá do kamenného obchodu. Zároveň víte odkud jsou a jak se k vám dostali. Získáte více informaci jak efektivněji investovat do vyhledávačů a do klíčových slov. Jinými slovy, která klíčová slova vám přivedou nejvíce potenciálních zákazníků.

Více operátorské přístupy

Více operátorů více ví. Již žádné dotazy bez ověřených odpovědí.

Výhoda: Žádná otázka již nebude nezodpovězena.

Přizpůsobitelné rozhraní

Chat box a tlačítka lez přizpůsobit bez omezení pro ucelenější pohled na vašich webových stránkách.

Výhoda: Dostanete to, co chcete a přesně tak, jak chcete.

Chat mezi operátory

Skupinový chat umožňuje komunikaci v ucelené skupině, ve stylu fóra.

Výhoda: Bezpečný business chat řešení. Žádné informace neprochází mimo nekontrolovaný prostor.

Upozorňování

Operátoři mohou zvolit různé způsoby upozorňování. Na každého nově příchozí návštěvníka. Na návštěvníka, který požaduje informace. Na návštěvníka, který zaslal zprávu. Upozornění lze nastavit na vizuální nebo na vizuální a zvukové.

Výhoda: S různým výběrem možností oznámení, zvolíte pro vás nejpřijatelnější cestu, jak reagovat na příchozí, stávající a požadující návštěvníky tak, abyste nebyli příliš rušeni při obvyklé pracovní činnosti.

Přednastavené odpovědi

Pro případ stále se opakujících dotazů, lze nastavit do systému přednastavené odpovědi, které jsou dostupné všem operátorům. Využití přednastavené odpovědi je maximálně zefektivněno, kdy systém při vpisování prvních písmen přednastavené zprávy automaticky doplní celé znění zprávy. Novou přednastavenou zprávu lze přidat pouhým klinutím myši – následně je zařazena zpráva do seznamu, který lze dodatečně editovat.

Výhoda: Velmi rychlé odpovědi na opakující se dotazy mohou vést k vybudování větší důvěry návštěvníka a může být dalším z faktorů, proč objednat zboží právě u vás.

Předání komunikace

Nemá-li operátor k dispozici informaci, kterou požaduje návštěvník, má možnost přenést celou komunikaci kolegovi, který je schopen na daný dotaz odborně reagovat.

Výhoda: Návštěvník získává relevantní odpovědi a navíc získává pocit opravdového zájmu o něj samotného.

Aktivní zahájení komunikace

Operátoři mohou „ručně“ vyzvat návštěvníky ke komunikace. Případně lze zvolit automatické oslovení každého příchozího návštěvníka s libovolnou prodlevou zobrazení chatboxu.

Výhoda: Operátoři nemusí vyčkávat na požadavky návštěvníků. Na základě monitorování aktivity návštěvníka, může kterýkoli z operátorů vyhodnotit daného návštěvníka, jako vhodného pro aktivní komunikaci.

Fotografie a logo

Do chatboxu lze vložit libovolný obrázek či logo společnosti.

Výhoda: Návštěvník vidí konkrétní osobu, která se mu věnuje.

Online – offline indikace

Stav chat ikony se změní vždy na základě aktuální situace operátorů. Návštěvník tak vidí hned je-li operátor k dispozici či nikoli.

Výhoda: V případě, že operátor opustí své pracovní místo, bude automaticky po dané časové prodlevě změněn na „nepřítomen“. Návštěvníci tak mají stále možnost zanechat vzkaz na který lze reagovat později.

Historie

Supervizor může kdykoli vstoupit do historie a vytvořit či zobrazit report činností všech operátorů – kolik bylo návštěvníků, kolik bylo provedeno chatů, kolik bylo požadavků ze strany návštěvníků …

Výhoda: Tímto způsobem vidí supervizor, jaké byly nejčastěji pokládány dotazy a na základě těchto informací může doporučit změnu daných webových stránek.

Více násobná komunikace

Neexistuje žádný limit na počet prováděných komunikací jedním operátorem. Operátor může komunikovat s libovolným počtem návštěvníků současně.

Výhoda: Operátor zvládne více chatů najednou. Jeho kapacita tak není limitována například jedním telefonickým hovorem.

Velmi přijatelné uživatelské rozhraní

Velmi jednoduché a intuitivní ovládání, které umožňuje velmi rychlé zapracování a seznámení operátora se systémem.

Výhoda: Operátoři mohou začít využívat komunikace téměř bezprostředně po instalaci bez nutnosti zvláštních proškolení.

Časová „razítka“

Každá zaslaná zpráva od operátorů nebo návštěvníků má datum a čas.

Výhoda: Vidíte jaké jsou jednotlivé reakce operátorů.

Integrovaný kalendář s možností zadávání úkolů

V průběhů komunikací vyplívají z dotazů různé úkoly. Aby byly úkoly a požadavky návštěvníků přicházejících z živé komunikace na jednom místě, má každý operátor k dispozici vlastní „diář“ do kterého lze vkládat úkoly.

Výhoda: Veškeré požadavky a úkoly jsou umístěny na jednom místě a operátor má vždy k dispozici v grafickém zobrazení, je-li úkol vyřízen a jaký jej čeká další.

Stáhnout Promptchat 2.1



Europalist.eu