Online chat s návštěvníky webových prezentací. Článek NETSHOPPER.CZ - Promptchat 2
Promptchat 2

Článek NETSHOPPER.CZ


Podáváte svým zákazníkům pomocnou lidskou ruku?

Internetoví prodejci jsou často fascinováni technologickými možnostmi: vše lze automatizovat, na všechny nemoci lze mít „FAQ“, nákupní rádce je vyhotoven v podobě roletek a zatržítek. Ušetří se na lidech, zákazník má dokonalý servis.

Co je to ale dokonalý servis? Obchodníci se neptají zákazníků, zda se jim to tak líbí, až to za ně udělal průzkum společnosti Harris Interactive. Ten zjistil, že tři čtvrtiny zákazníků, kteří v uplynulém půlroce na Internetu nakoupili, by uvítali pomocnou ruku „živého“ člověka.  Z těch, kteří by tuto nápovědu uvítali, byl největší zájem o pomoc živého člověka  v následujících oblastech:

  • Nemovitosti (56%)
  • Automobily (54%)
  • Pojištění (51%)
  • Osobní počítače (42%)
  • Další hardware a software (39%)
  • Zařízení pro domácnost (35%)
  • Mobily (31%)

Pomoc zákazníkům: Lidem se nic nevyrovná?

Pomocná ruka je tak žádána nejen u velmi drahých nákupů (nemovitosti a automobily), ale i u zcela běžného zboží, jako jsou mobily a výpočetní technika. Navíc, jak dokázala studie, čtyři pětiny nakupujících tuto pomoc marně hledaly a polovina z nich uvádí, že to (samozřejmě negativně) ovlivnilo jejich postoj k nakupování na Internetu v budoucnosti.
Autoři studie dodávají, že „lidskou pomoc při nakupování nic nenahradí“ a mají jistě pravdu. Samozřejmě, že existuje mnoho zákazníků (technicky orientovaní, mladí, obvykle muži), kteří si bez problémů pohrají s automatem, ale právě tak je zde velmi mnoho zákazníků, kteří se při nákupním procesu zaseknou a bez lidské pomoci se nepohnou dál – není-li tato k dispozici, odcházejí z internetového obchodu ke konkurenci.

Zdroj http://www.netshopper.cz

Posted in: Home page pravá strana on January 25th by bobes


No comments yet

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Sorry, the comment form is closed at this time.


Europalist.eu